Google Ad unit

銀行客服自動化!!

大家都知PG好多信用卡。多卡自然多交易、多繳費年費。

最近太忙,卡數都忘記限期前付清。被收了finance同late charge。見到呢兩畢數緊係第一時打上建行申請括免。

仲想緊用也直口waive時﹐call center已經提供了括免選項, 直禁1 -> 5提供小小個人戶口資料再輸入收費項目的結單日期 例如2017 7月10日 輸入07102017(^_^)。確認後就完成整個程序。整個程序不經客服、不需等待。前後五分鐘。

如果數目不多,又不是經常。多數括免到。

PG 仲以為要等好耐。點知第二上網check, 已見waive 入數. 果然快手。一來提便利客戶。仲可以減省人手。真想不到這個功能會由中資銀行提供。

最近熱門話題離不開資訊科技。例如AI、自動化、大數據、電子貨幣。將來會有好多職位被電腦取代。大家要改變自己迎接新環境。

PS:大新銀行都有提供直線括免年費也不經客服。taobao live chat 客服一早用AI.

沒有留言: